Tävling!!!

Hejsan!

Jag tänkte ha en liten "tävling" och det man kan vinna är bilderna här nere som jag har gjort.

Jag tror att det finns några stycken som läser min blogg som gillar selena och Demi med så jag gjorde ett collage med dem med. själv gillar jag inte Selena.

Och det ni behöver göra är att:

* kommentera detta inlägg med typ "jag skulle vilja ha ..... och namnet.
* Sen adda min msn som är [email protected]. den måste ni ha annars kan jag inte skicka collaget till den som vinner.

Tävlingen räcker tills imorgon kl 18:00.

Här är collagen man kan vinna.

Ett med Demi.


Ett med Selena.


och ett med Miley.

.
Postat av: Jessicaa <3 / JB Supporter <3

Jag skulle vilja haa .... DEEMI COLLAGET :P

2010-02-24 @ 19:12:26
URL: http://jonascyruslovatolovers.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Jag skulle vilja ha Miley Collaget :)

2010-02-25 @ 08:19:45
Postat av: Z

fiina collage!

2010-02-25 @ 19:22:16
URL: http://mileyhannah.blogg.se/



Vad heter du?:
Kommer du tillbaka?

E-post: (bara Sara som ser den)

Vad heter din blogg?:

Skriv din kommentar här:

DESIGN; MILEYCYRUZ.BLOGG.SE
RSS 2.0