Svar på tal! :D

Jennifer om Hannah Montana 4:

Hej, grymt fin blogg!
Jag älskar din blogg den är jättefin!
har två frågor till dej, hoppas du svarar! <3
1. Jag älskar oxå Miley o jag är 12 ska fylla 13 är det för gammalt för Hannah Montana ? :S vissa säger typ de, men det är väll endå vad jag bestämmer & känner vah? :S
2. Var gör du dina fina designer t ex Headern. ?

Tack på förhand! :D<33


Hejsan Jennifer!

Tack så mycket för att du gillar min blogg :)

Jag kan säga så här jag är 15 snart 16 och jag tittar på Hannah Montana jag menar man bestämmer själv vem man gillar. Så jag tycker du inte ska bry dig om vad andra säger. :)


Jag gör min design i stilmallen i bloggen och headern i scrapblog.com.

Ha det bra!

// Sara



Vad heter du?:
Kommer du tillbaka?

E-post: (bara Sara som ser den)

Vad heter din blogg?:

Skriv din kommentar här:

DESIGN; MILEYCYRUZ.BLOGG.SE
RSS 2.0