Svar på frågestund!

Här är svaren på frågestunden :D

Jag har en fråga vad heter hemsidan som du gå in när du ska logga in på din blogg??.

Svar: Jag har min blogg på Www.blogg.se gå in där så kan du skaffa din egna blogg :)


hur länge har du gillat miley?

Svar: Jag har gillat Miley sen ungefär 2007 men då gillade jag henne inte lika mycket som jag gör nu. :)

favoritmat?

Svar: Min favorit mat är Tacos :)

favoritfärg?

Svar: Min favoritfärg är svart och blå typ :P

favoritbloggar?

Svar: Mina favorit bloggar är Kissies.se Kenzas.se Mileycyruz.blogg.se Makeawave.blogg.se kidrauhl.webblogg.se och många fler.

favoritlåt med miley?

Svar: Det är så många men om jag måste välja så är det Party in the USA och Can't be tamed :)

favoritlåt med justin?

Svar: Det är ju klart Baby blir aldrig trött på den :D

favoritprogram?

Svar: Mitt favorit pogram är Greys anatomy :)

vad älskar du mest om Miles? :)

Svar: Jag gillar allt med henne. :P

varför har du just en blogg om miley o inte typ selena, demi, taylor swift osv

Svar: Min blogg handlar om lite olika kändisar. men i börja så var det bara om Miley men jag tyckte det blev så lite bloggning då så jag bloggar om fler nu :)


Tack Så mycket för frågorna :)
är det nåt specielt ni vill att jag ska blogga om?
Nån mer kändis?
Kommentera vad ni vill :P



Vad heter du?:
Kommer du tillbaka?

E-post: (bara Sara som ser den)

Vad heter din blogg?:

Skriv din kommentar här:

DESIGN; MILEYCYRUZ.BLOGG.SE
RSS 2.0